Re: Tuning CPC

Autor: Michael <mmichal.wytnijto._at_kontojestnatlen.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 00:10:25 MET DST

> Mam CPC od dosc dawna.Dalem wiekszy zbiornik i temp. nic sie nie zmienila.
Ale pewnie choć trochę opóźniała proces stabilizacji temperatury? Tzn.
wolniej dochodził do tej stałej temperatury, tak? A próbowałeś z DWOMA
zbiornikami na raz?

> Kupilem chlodnice i jutro ma dojsc to Ci powiem czy jest glosna i czy duzo
> daje.
> Cena nie jest az tak wysoka a te wiatraki maja chodzic na 12db wiec
> praktycznie nie powinno nic byc slychac z odleglosci 1 metra.
Te 12db to ściema... nie wiem jak wyliczone, ale człowiek nawet 20db nie
słyszy...
Poza tym wentylator to wentylator. I masz teraz komporomis, albo dobre
chłodzenie albo wydajność...

> Obecnie mam zestaw 16db i bez problemu wyrabial na atlhonie 1700+ ccasem
> podkreconym na 2600+. Teraz mam PIV 3GHz LGA775 i tez daje rade.
A tego Athlona miałeś na 0,17 czy 0,13 mikrona?

Pozdrawiam