Re: "Graty" do 1 kpln z AMD?

Autor: JanuSz <jsep1_at_po[wywal_to>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 20:17:29 MET DST

$M$ napisał(a):
> Cześć!
> Dostałem właśnie zlecenie na modernizację kompa znajomej. Potrzebuję zakupić
> obudowę (z zasilaczem), płytę główną, procesor i 512 MB ramu. Ze starego
> sprzętu zostaje grafika (matrox G400 - dobrze jakby płyta mogła z nią
> chodzić), dyski i inne... Komp ma służyć jako przeglądarka internetowa,
> maszyna do pisania, i edytor grafiki (Corel, Photoshop - ok. 50% czasu
> działania maszyny - dlatego co najmniej 512 MB ramu) Do tego jest dorzucony
> jeden podstawowy warunek: wszystko MUSI się zamknąć w cenie 1000 zł i muszą
> [...]
Chyba zasady takie same, jak w przypadku chipzilli - kupisz szmelc,
będziesz go miał.
Tanie, stabilne płyty to Asrock, polecam K7S8XE (ma FSB 200)(ok 180),
procesor może być Sempron 2200+(200), podkręcisz go bez problemu po
ustawieniu magistrali na 200 zamiast 166, a będzie tanio, dobry wiatrak,
tani jest MINT z miedzianą pastylką (30), obudowa Modecom (ok. 160),
pamięć DDR 512 (ok 350), razem ok 900. Matroxy G400 zwykle chodziły na
płytach z AGP 8, ale ja nie sprawdzałem, niech się wypowiedzą inni, poza
tym znienawidzone Google.
Składałem takie, chodzą bez problemów, Sempron zgłasza się jako 2500+, a
bez aktualizacji BIOSU jak Athlon 2200 (chyba).

pozdrawiam