"Graty" do 1 kpln z AMD?

Autor: $M$ <piotr7112_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 19:45:19 MET DST

Cześć!
Dostałem właśnie zlecenie na modernizację kompa znajomej. Potrzebuję zakupić
obudowę (z zasilaczem), płytę główną, procesor i 512 MB ramu. Ze starego
sprzętu zostaje grafika (matrox G400 - dobrze jakby płyta mogła z nią
chodzić), dyski i inne... Komp ma służyć jako przeglądarka internetowa,
maszyna do pisania, i edytor grafiki (Corel, Photoshop - ok. 50% czasu
działania maszyny - dlatego co najmniej 512 MB ramu) Do tego jest dorzucony
jeden podstawowy warunek: wszystko MUSI się zamknąć w cenie 1000 zł i muszą
to być nowe części.
    Rozglądałem się w platformie intelowskiej, ale za tą kasę niewiele
dobrego można zdziałać... Dlatego wybór padł na AMD, lecz (niestety) w tej
platformie nie jestem zbyt mocny (a nie chcę wpuścić kogoś na minę)...
 Możecie pomóc w wyborze "gratów"?
Z góry dzięki.
Pozdr...
$M$