Re: Nowe obudowy Chieftec :)

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 20:14:59 MET DST

*Teo* napisał:

> m.in. wentyl 120mm, wiecej dziur, w prawym panelu 3 miejsca na
> wentyle 90mm (w Medium Tower), filtr powietrza z gabki na calej
> wysokosci panelu przedniego.

Na pewno piszesz o CX? Ja przed zakupem oglądałem wszystkie wersje
w kilku różnych salonach - żadna nie miała takich wodotrysków, o
jakich piszesz.

Potem nawet napisałem do przedstawiciela Chiefteca, żeby mi wyjaśnił
różnice. Odpowiedź brzmiała: tylko przednie panele i szyby w bokach
wybranych modeli.

Może pomyliłeś z nowymi LCX? Bo w tym przypadku by się wszystko
zgadzało. Albo zasugerowałeś się kompletnym chaosem na stronach
Chiefteca? Niestety, z ich stron nie można czerpać rzetelnych
informacji :(

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/