Re: ARCTIC COOLING VGA Silencer wiatraczek?

Autor: LoChNeSs <lochnes_at_op.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 12:53:37 MET DST

http://www.arctic-cooling.com/vga2.php?idx=41
> chodziwo i mógłby sprawdzić, w którą stronę kręci się wiatraczek? U mnie
> kręci się w lewo (przeciwnie do wskazówek zegara). Pewnie myśleli nad tym
> mądrzejsi, ale nie powinien się kręcić w drugą? W moim przypadku
> zdecydowanie mocniej dmucha prosto z otworu wentylka niż przez radiator...

I tak ma dmuchac, gdyby był tak skonstruowany żeby dmuchać pełną mocą przez
radiator nie nazywałby się Silencer :) Powiem szczerze, że po zamontowaniu
też byłem zaskoczony tym faktem. Skoro dopiero zakładasz dam ci radę. Ja
przy pierwszym montażu za mocno dokręciłem go do GPU i nie było najmniejszej
różnicy w chłodzeinu w stosunku do standardowego radiiatora (R9800PRO),
najlepszym okazało się bardzo lekkie dokręcenie ale tu musisz
poeksperymentować. W moim przypadku koniecznym było też oderwanie ramki
wokół GPU (tyle ze po gwarancji) różnica niesamowita, niektóre egzemplarze
tak mają że ramka wystaje ponad rdzeń. To chyba tyle :)

Pozdro
Łukasz