Re: HP 1010 - opinie (???)

Autor: Robert Polkowski <ewr_at_wee.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 12:57:43 MET DST

Zbyszek Misiewicz wrote:
> Usenet-szkodnik *Gamon'*, z uporem wartym lepszej sprawy wklepał, a
> było to *10/27/2004 12:53 AM*:
> sprzęt, który kiedyś wymagał większych obudów, teraz mieści się w
> małych. Odradzam.

Ja tam mam i nie narzekam :) jak komus nie zalezy na nowce, fakturze itp.
to pewnie lepiej kupic jakas 5 na allegro, wyjdzie pewnie taniej.
Do biura na duzy przebieg to pewnie bym nie kupil 1010, do domu moze byc,
serwisowki sa, prochy sa, pelne wklady org. czy nie tez sa, nie ma problemu
:)

--
Robert Polkowski