gdzie sobie poczytać o sieciach wireless ?

Autor: yarocin <yarocin_at_op.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 12:51:22 MET DST

cześć,

chciałbym was zapytać czy wiecie gdzie można poczytać
o budowie sieci wireless (wifi, 902.11). chodzi mi o podstawowe pojęcia.
bo przykładowo potencjalny dostawca internetu wireless
powiedzial mi że nie moge sie do podłaczyć kartą wifi
bo działa on na accesspointach, nie kumam tego, tych różnego typu antenach
(np. na allegro) i chciałbym sie poduczyć.

pozdro