Re: Panel LCD iiyama

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 12:23:35 MET DST

Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:clnlre$6lk$1@inews.gazeta.pl
> Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):
[...]
> w "Godzinie pasowej róży" jest taki fajny dialog o świetle
> elektrycznym - że jego zimny blask nigdy nie zastąpi ciepłego
> migotania świeczki, przynajmniej siostrze głównej bohaterki.....
> Wydaje mi się, że sentymenty do winylu i ciemni fotograficznej są
> podbnej etiologii.

Bardzo ładne podsumowanie ;-). Faktycznie, trzeba mieć duszę artysty
żeby podziwiać fascynujący świat czarno-białych zdjęć z własnej ciemni,
rozkoszując się przy tym koncertem "Obrazki z wystawy" Musorgskiego ze
stareńkiej płyty winylowej w unikalnym wykonaniu Fritza Reinera....
życie to nie tylko hamburgery i telewizja.

/odpowiadając zmień px na pl/