Re: Nagrywarka DVD (dobra i niedroga)

Autor: <lev_at_k>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 12:23:21 MET DST

stefe wrote:

> tak troche OT, ale co to za plytki (z ciekawosci), bo w "normalnych"
> sklepach komputerowych mozna za 3 zlote kupic TDK DVD-R.

nie wiem czy dobrze zrozumialem - ale jesli jako zwykle/tanie plytki uzywasz
TDK to trudno sie dziwic ze wspomniany przez Ciebie pare postow wyzej
LiteOn'ik tak swietnie pali ;-) bylbym daleki od twierdzen ze cos jest
jedyna sluszna marka/modelem tylko dlatego ze sam uzywam. ale w NEC'u 3500
jako podstawowych uzywam nosnikow prawie polowe tanszych od wspomnianych 3
PLN - z bardzo dobrym jak na razie skutkiem ;-)

pozdrawiam