Re: Nagrywarka DVD (dobra i niedroga)

Autor: stefe <fgrsr_at_cbpmgn.sz>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 12:35:02 MET DST

On 2004-10-27 12:23, lev@k wrote:
> nie wiem czy dobrze zrozumialem -
zle zrozumiales

> ale jesli jako zwykle/tanie plytki uzywasz
> TDK
zapytalem co jest taniego w cenie 2 zlote (a mowimy tutaj o markecie
gdzie jest przewaznie bardzo tanio) jezeli za 3 mozna kupic TDK (nie w
markecie gdzie jest drozej)... ile moga w takim razie kosztowac TDK w
markecie?

> to trudno sie dziwic ze wspomniany przez Ciebie pare postow wyzej
> LiteOn'ik tak swietnie pali ;-)
ale powiem szczerze, ze czesto wypalam na TDK... dlatego, ze to sa plyty
dobrej jakosci, porzadnie wykonane i nie rozleca sie po paru miesiacach.

> bylbym daleki od twierdzen ze cos jest
> jedyna sluszna marka/modelem
tez tego nie stwierdzilem

> jako podstawowych uzywam nosnikow prawie polowe tanszych od wspomnianych 3
> PLN - z bardzo dobrym jak na razie skutkiem ;-)
ja nie, ale wypalam tez na esperanza, platinum, platinet (?) i kilka
innych... ostatnio plytke z gazetki CDaction... bulkpaq.

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834