Re: Prosze o ocene konfiguracji

Autor: Kamil G. <kamilgrodz_at_gazeta.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 10:04:35 MET DST

Użytkownik "Radek D" <radek997@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:clnhob$4k2$1@news.onet.pl...

> że
> A wcale że nie bo lepiej wyposażone są Gigabyte 7N400 Pro 2 Rev 2 i 7NXP
> jas super)

-chyba nie zrozumiałeś co napisałem wyżej. Napisałem 'w tej klasie' a ty
podajesz przykłady płyt z wyższej półki. Skoro tak to poczytaj o MSI K7N2
Delta2 Platinum (to jest odpowiednik Gigabyte 7NXP). A jeżeli chodzi o
wyposażenie to miałem na myśli również kabelki, taśmy, złącza d-bracket i
inne. W tym MSI chyba góruje. :)