Re: Prosze o ocene konfiguracji

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 09:11:44 MET DST

> -płyta OK. W tej klasie najlepsza, najlepiej wyposażona a najważniejsze,
że
> bardzo stabilna.
A wcale że nie bo lepiej wyposażone są Gigabyte 7N400 Pro 2 Rev 2 i 7NXP (to
jas super)

Tu także polecam Pentagrama.

> -tą kartę spokojnie możesz wyrzucić. W/w płyta główna ma kartę 5+1 z
> dekoderem Dolby Surround.
Grafika OK. A co dźwięku jeśli już naprawdę chcesz osobną kartę to lepiej
Audigy bez dodatków (cena coś koło185zł).

> -o wiele lepsza od samsunga jest LITEON lub chociaż LG.
A co miało znaczyć to "chociaż" akurat DVD-RW LG są lepsze od Lite-On
Poczytaj wątki na cdrinfo ile to kłopotów było kiedyś z Lite-On, a te nowsze
mają tylko drobne poprawki

Ja jestem przeciwnikiem LCD, możesz kupić dobrą 19" CRT (ok. 1300zł)
a to co ci zostanie to dołożyć do ATI 9800Pro.