Re: Prosze o ocene konfiguracji

Autor: Sekator <Sek_at_tor.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 11:55:27 MET DST

Użytkownik "Kamil G." <kamilgrodz@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:clnedj$8ae$1@inews.gazeta.pl...

> -proponowałbym dysk WD lub Maxtor ponieważ są o wiele mniej awaryjne od
> Seagatów a i cena bardziej konkurencyjna.

Nie wiem o co Wam chodzi z tymi Seagate, jak dla mnie jedyną ich wadą jest
to, że się trochę bardziej grzeją i to tylko niektóre modele. A co do
awaryjności to bzdura straszna!! Są tak samo niezawodne jak inne, a może
nawet lepsze. Że na grupie słychać momentami o padach, to tylko dlatego iż
wiele osób je ma i tym samym więcej ich pada z tych teoretycznych 10%
zawodnych dysków.

Osobiście nigdy nie kupię nic innego niż Seagate, mimo że chwalą Samsunga,
rok temu to ponoć było maxymalne dno, a teraz taki super?? Może za rok
znowu okaże się że są do dupy.... O Seagate nigdy nie słyszałem takich
marnych zdań, jak o Samsungach, IBMach i tych innych super producentach
rzekomo lepszych od starego poczciwego Seagate:-)

Pozdrawiam, Sekator.