Re: problem z TV

Autor: Zbyszek Misiewicz <dune_at_USUN-TO.panda.bg.univ.gda.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 19:16:23 MET DST

Usenet-szkodnik *Zbychu*, z uporem wartym lepszej sprawy wklepał, a było
to *10/26/2004 5:17 PM*:
> Jest gorzej niż myślałem. Paski na telewizorze są nawet wtedy jak wyciągnę
> wtyczkę zasilającą komputer (pracuje na bateriach). Znikają dopiero po
> wyłączeniu komputera.

Sprawdziłbym gniazdko - jakiś kumaty elektryk mógłby Ci pomóc.
Czy gniazdo zasilające ma bolec??? Czy tenże bolec "działa" -
tzn. czy nie jest to przypadek fuszerki instalacyjnej.
Pozdr,

--
Zbyszek Misiewicz