Re: Nowe obudowy Chieftec :)

Autor: Szymon Wróblewski <smiecii_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 19:16:40 MET DST

> Witam serdecznie!
> Nie wiem, czy już ktoś informował, ale właśnie wyczytałem
na
> angela.pl, że Chieftec wprowadził dwie nowe serie obudów
Big Tower.
> Są to lekko zmodyfikowane (i oczywiście powiększone)
poprzednie

http://angela.pl/index.php?action=SzukanieWynik&IDKategorii=134

http://angela.pl/index.php?action=SzukanieWynik&IDKategorii=135
> Niestety, na chieftec.pl jeszcze ich nie ma, więc ciężko
zobaczyć co
> jest nowego. Nie zmienia to faktu, że już się wkurzyłem,
że niedawno
> kupiłem BX-a :(
No ja bym sie wkurzyl gdybym kupil BX zamiast CX,
szczegolnie, ze te ostatnie pojawily sie ostatnio na allegro
w cenie nieco powyzej 400zl (z zasilaczem) :))
Pozdrowienia
Simon