Re: problem z TV

Autor: Bernard <Bernard_at_somewhere.net>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 11:43:49 MET DST

"Zbychu" <grupy.dyskusyjne@wp.pl> wrote in message
news:clgs62$hjd$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> Po włączeniu komputera, na ekranie telewizora pojawiają się przesuwające
> się powoli jaśniejsze i ciemniejsze paski. Podejrzewam że jest to

Odsuń komputer od TV.
Włącz w ustawieniach BIOS opcję Spread Spectrum na Enabled.

> Paski są również na ekranie komputera przy oglądaniu telewizji
> Karta Leadtek Winfast 2000 DV.

Jak u mnie zaczły się na TV paski z Leadteka, to za 2 tygodnie padły
kondensatory na płycie głównej. Ale to raczej nie jest Twój przypadek. Po
prostu telewizor nie lubi bliskości komputera, i raczej nie ma to nic
wspólnego z kablem antenowym (spróbuj odłączyć kabel od komputera, to
zobaczysz).