Nowe obudowy Chieftec :)

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 17:32:42 MET DST

Witam serdecznie!

Nie wiem, czy już ktoś informował, ale właśnie wyczytałem na
angela.pl, że Chieftec wprowadził dwie nowe serie obudów Big Tower.
Są to lekko zmodyfikowane (i oczywiście powiększone) poprzednie
BX-y i CX-y.

Nowe serie to:
- Bravo (odpowiednik BX):
http://angela.pl/index.php?action=SzukanieWynik&IDKategorii=134

- Mesh (odpowiednik CX):
http://angela.pl/index.php?action=SzukanieWynik&IDKategorii=135

Niestety, na chieftec.pl jeszcze ich nie ma, więc ciężko zobaczyć co
jest nowego. Nie zmienia to faktu, że już się wkurzyłem, że niedawno
kupiłem BX-a :(

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/