Re: Problem z norton ghostem

Autor: KaNo <fluor.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 17:47:11 MET DST

żuko / Shark von Cygnus <shark maupa post.pl> napisał(a):

> On Tue, 26 Oct 2004 03:01:36 +0000 (UTC), "KaNo"
> <fluor.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:
>
> Przepraszam, ale trochę nie rozumiem. Tutaj nic z literkami nie było
> mieszane...
>
> 1. Dyskowi A został zrobiony obraz.
> 2. Dysk A był używany do różnych rzeczy.
> 3. Na dysk A chciałem odtworzyć obraz.
>
> System nie wstaje z dysku A.
>
> Na dysku A cały czas była jedna partycja, przed obrazem, podczas
> mieszania i po odtworzeniu obrazu.

Jezeli, jak pisze Marek dysk byl "potraktowany fdisk /mbr ten problem
przestaje istnieć". Najlepiej jak po skopiowaniu dysku Ghostem uruchomimy
system z odlaczonymi innymi napedami (nawet CD). Jezeli kopiowany dysk byl
C, to nowy musi takze byc C. Jeszcze jedna sprawa, jezeli robiles kopie
dysku spod systemu operacyjnego (nie z dyskietki lub CD), Ghost tworzy na HD
mala aktywna partycje, w ten sposob wlasciwa partycja przestaje byc aktywna.
Po restarcie komputer powinien wystartowac PC-DOSa, zrobic kopie dysku i
usunac ta partycje. Nie wiem dlaczego, ale zdarzylo mi sie pare razy, ze po
restarcie nie startowal PC-DOS i komputer wisial. Kasowalem wowczas ta
partycje Ghosta i uaktywnialem systemowa. Zauwazylem, ze dzialo sie wowczas
gdy mialem podpiete do USB jakies urzadzenia (HD lub czytnik kart).
Pozdrowienia.