Re: Problem z norton ghostem

Autor: żuko / Shark von Cygnus <shark>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 12:18:01 MET DST

On Tue, 26 Oct 2004 03:01:36 +0000 (UTC), "KaNo"
<fluor.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

>Stary problem z Ghostem. W dysku docelowym, ktory pewnie uzywales wczesniej,
>usun przed kopiowaniem przyporzadkowana mu litere (pewnie D, E albo wyzej).
>Inaczej po sklonowaniu system masz na dysku D, E .., a sciezka systemowa
>jest C:\win...

Przepraszam, ale trochę nie rozumiem. Tutaj nic z literkami nie było
mieszane...

1. Dyskowi A został zrobiony obraz.
2. Dysk A był używany do różnych rzeczy.
3. Na dysk A chciałem odtworzyć obraz.

System nie wstaje z dysku A.

Na dysku A cały czas była jedna partycja, przed obrazem, podczas
mieszania i po odtworzeniu obrazu.

Ale hmm.... Podsunąłeś mi jeszcze jedną myśl do sprawdzenia, jak
wyjdzie to napiszę. Dzięki.

--
żuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark maupa post.pl