Re: Problemy z monitorem ??

Autor: Mancer <mancer_at_o2.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 17:32:22 MET DST

 D.R.I.V.3.R <chcesz|mojego@maila.napisz|na|grupę> napisał(a):

> Hmmm... jaki sterownik ?? NIgdy nie instalowałem żadnego sterownika do
> monitora! Skąd można zassać stery do NECa ??

Nie wiem jaki ;-) Poszukaj sobie ;-) Albo wybierz jakis z listy,
który jest bliski twojemu monitorowy.

> Tempo odświeżania mam na 75Hz. Ale dalej nie działa ;-(

Masz zblokowac 75Hz(albo tyle ile ciągnie Twój monitor) we wszystkich
rozdzielczościach, a nie ustawić sobie tyle na pulpicie ;-)

We własciwościach ekranu->zaawansowane->zakładka Gforce->Refresh rate
overrides
Zmień z "Application controls refresh rates" na "Override refresh rates" i
w całej kolumnie zmień "default" na np. 60Hz. potem Apply.

Jeśli to zrobisz powinno na 99% ruszyć. Jeśli się uda to zwieksz potem
trochę
to 60Hz bo bedziesz płakał ;-)

> Hmmm... co to jest to _reforce_ ???

Taki programik który wymusza częstotliwości odświeżania. Bardzo przyjemny.
Usuwa po prostu z wpisów sterownika monitora odświeżania których nie chcesz.

--
Wojciech "Mancer" Przybysz