Re: ATI drivers

Autor: Andrea <andrzej.libiszewski_at_.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 14:58:57 MET DST

Przem wrote:
> Użytkownik "Grzegorz E." <utf8@wyciapaj_to.op.pl> napisał w wiadomości

> faktycznie
>
> A moze mi ktos powiedziec co daje ten Catalyst Control Center
> albo inaczej - czego nie daje jego brak :))

CCC daje między innymi możliwość automatycznego poprawiania kodu dla
jednostek vertex i pixel shader w niektórych grach. Niestety, zakłóca
również działanie polskiej klawiatury programisty (brak literki ć).
Można wprawdzie wyłączyć odpowiedni hotkey, ale CCC nie pamięta ustawień
i po restarcie trzeba powtarzać procedurę od nowa.

Pozdrawiam
Andrea