Ukruszona, zlamana pamiec Radeon 9800PRO

Autor: LoChNeSs <lochnes_at_op.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 14:53:33 MET DST

Hej,

Ukruszylem podczas dociskania radiatora pamiec w Radeonie 9800 PRO. Karta
dziala, mozliwosci OC pamieci bez zmian. Ukruszenie wyglada tak, że odłamał
sie jeden brzeg pamięci (cały równiutki pasek jakby zyletka ciachnal) na ok
1mm. Nie da sie ukryc, ze zalal mnie pot kiedy to sie stalo. Moje pytanie
brzmi: jak zbudowane sa te kosci skoro po takiej akcji "zyja"? Czy
powinienem w jakis sposob inaczej sie obchodzic z koscia po takich
przejsciach ?

Pozdro
Łukasz