Re: jaki laptop?

Autor: Sebastian <sebek_at_sisco.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 11:35:45 MET DST

Witaj !

Generalnie nie polecam Celeronów w Laptopach, zwróć uwagę na IBM`a T41,
Radeon 7500 wystarczy ci do strategii. Procesor Pentium M o wiele lepiej
będzie sprawowoał się niż Celeron, do tego ta waga - niewiele ponad 2KG i
bateria trzyma 3 - 5 godzin. ;) Swietna obudowa, bardzo dobra jakość
wykonania. Mojej dziewczyny brat posiada Amilo M7400 aczkolwiek z 512 ram,
laptopik nie jest zły aczkolwiek chłopak pluje sobie w brode, że mnie nie
posłuchał... Proponuje pochodzić po sklepach, oglądnąć....

Look:

3 lata gwarancji

pozdrawiam

Sebastian