Re: Zaślepka AGP Pro

Autor: seb <sebs_at_hoga.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 11:43:42 MET DST

dnia 2004-10-25 osobnik /Sander/ rozbawił grupę *pl.comp.pecet* słowami:

> Dobry/firmowy ? :)
> Sam poprzednio miałem Rubikon 300W @ 169W
> i nie wystarczał mi do poprzedniego kompa.

Nie dobry/nie firmowy ;)
Ale sprawdzony w boju na sprzęcie mocniejszym od mojego ~ AXP/R9500 -
niestety to samo - karta wiesza system, ale tylko w pewnych przypadkach
- np. test DirectDraw z DXDiag (a to tylko 2D), zaczynam się
zastanawiać czy karta się nie przekręciła od leżenia, bo stare ATI na
AGP działa baz problemu, tyle, że nie ma w sterach wspomagania 3D więc
i obciążenie małe :(
Teraz mam R7500LE do testów - to powinno rozwiązać problem :)
Dzięki za pomoc :)

--
seba szymik
/coś mi tu mymci, cimci rimci/