Jaki najszybszy procek do tej płyty?

Autor: Michał Łukaszek <prism_at_hornet.wytnijto.eu.org>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 11:35:25 MET DST

Witam,

Mam pytanie.
Dostałem w rozliczeniu płytę na BX o oznaczeniu VB-601 (dokumentacja do
znalezienia na http://www.hornet.eu.org/~prism/vb-601.zip), w płycie siedzi
procesor PII-350 na slocie.
Interesuje mnie jaki naszybszy procesor jest w stanie uciągnąć ta płyta -
posiadam gdzieś jeszcze 2 przejściówki socket->slot, więc być może
uciągnęłaby jakieś szybsze PIII? Może nie warto sobie zawracać głowy, ale
chciałbym ją wykorzystać.

Jeśli ktoś miałby czas się temu przyjrzeć, byłbym wdzięczny.

--
pozdrawiam,
PriSM (Michał Łukaszek)