Re: LCD vs. CRT

Autor: Grzegorz E. <utf8_at_wyciapaj_to.op.pl>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 14:45:01 MET DST

Grzegorz E. w news:clft9t$qmh$1@news.onet.pl wyskrobał(a) w pocie czoła:

[ciap]
Jeszcze o jednym zapomniałem - jak się kupi LCD co nie jest total low-end to
można po DVI sie podpiąć, a to też dużo daje - żadnych problemów z
geometrią - piksel to piksel i tyle. A na CRT to trzeba jakieś poduszki
sróżki i itak nigdy nie byłem zadowolony bo zawsze coś... A to super-samsung
co ma niby idealnie płąski ekran a się okazuje, że to zwykły kineskop
(bańka, nawet nie z walca) schowany za płaską szybą ;-) a to jak ustawie,
zeby było dobrze, to w przeciwnym rogu jakaś deformacja... P{ewnie na
dobrych (i drogich) CRT jest lepiej, ale przez DVI piksel to piksel i nie
ma, że boli - obraz maksymalnej wielkości o idealnej geometrji, aż normalnie
linijką odległość między punktami można mierzyć ;-)