Re: LCD vs. CRT

Autor: Grzegorz E. <utf8_at_wyciapaj_to.op.pl>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 11:40:25 MET DST

januszek w news:slrncnmrl4.s1n.januszek@lexx.eu.org wyskrobał(a) w pocie
czoła:

> Przecietny LCD w kwestii wzroku w zasadzie niczym nie rozni sie od
> przecietnego nowego CRT.

Poza tą drobną różnicą, że siedząc 5 godzin przed edytorem tekstu/arkuszem
czy innym badziewiem i gapiąc się na CRT oczy bolą (przy 100 Hz także), a
ten sam czas spędzony przed LCD (nawet dość badziewiastym i na 60 Hz ;-) nie
powoduje tego typu efektów. Jeśli do pracy to tylko i wyłącznie LCD...

> W tej chwili ceny paneli LCD sa po prostu wyzylowane w kosmos.
Nie ;-) Teraz już kosztują w miare normalnie

--
pozdrawiam
GE