Re: LCD vs. CRT

Autor: Wiktor S. <look_at_my.sig>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 14:20:34 MET DST

> Co do grafiki, to sie nie mieszam (bo nie mam z tym nic wspólnego, a
> tańsze LCD strasznie szalejąz kolorami), ale jeśli chodzi o pracę z
> tekstem, to mimo wszystko lepiej pracować przy zmniejszonym
> kontraście i jasności. Do duużo daje....

Ja zwykle (mam CRT) ustawiam jasność na 0 - góra 10 i operuję kontrastem. W
nocy co jakiś czas przyciemniam, by oczy się przyzwyczajały do ciemności.
Później jak włączam komputer w (słoneczny) dzień to czasami się zastanawiam
czemu monitor nie działa -- a tam jasność 0, kontrast 2 ;-)

--
a_rien
e-mail: wswiktor&poczta,fm