Re: Problem z g³osem

Autor: Ewa <ewa_at_ewa.com.pl>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 13:24:25 MET DST

> Je¶li u¿ywasz systemu Windows XP to z do¶wiadczenia wiem ¿e po tym
> systemem dziej± siê ró¿ne tajemnicze rzeczy z kartami TV :-(((
Tak, u¿ywam Windows XP, ale zrobi³am przywrócenie systemu do stanu
z poniedzia³ku, wiêc "teoretycznie"...

> Taki separator galwaniczny i tak powinna¶ kupiæ ...zw³a¶zcza
> ¿e antenê masz pod³±czan± generalnie do samego komputera
> i warto j± odseparowaæ od ca³ego uk³adu antenowego w budynku
> bo jesli jaki¶ idota zza ¶ciany "pu¶ci" 240 Volt na masê
> kabla antenowego do s± du¿e szanse ¿e spali Ci siê ca³y komputer
> zanim zadzialaj± bezpieczniki ...
Zatem kupiê jutro ten separator. I dam znaæ czy pomog³o na g³os :-)
Gdyby¶ jeszcze móg³ napisaæ gdzie go zainstalowaæ. Mam ten króciutki
kabelek z zapasowymi koñcówkami i mogê to zrobiæ na 2 sposoby :
1) rozga³êziacz - krótki kabelek - separator - d³ugi kabel - karta TV
2) rozga³êziacz - d³ugi kabel - separator - krótki kabelek - karta TV
Który wariant bêdzie lepszy?

> Moze powinna¶ spróbowac pogrzebaæ trochê intensywniej w tym
> programie do obs³ugi katy TV lub zmieniæ program na jaki¶
> inny ... jest du¿o takich programów freewarowych !
Nie tak bardzo. Jaki¶ czas temu, gdy zaczyna³am moj± "przygodê"
z kart± TV, szuka³am innego programu. Okaza³o siê, ¿e wcale nie tak
³atwo znale¼æ odpowiedni dla chipsetu w danej karcie. Ostatecznie
pozosta³am przy tym co mam (w 2 wersjach).
Ale w wolnej chwili spróbujê znowu. Mo¿e co¶ siê pojawi³o.
W ka¿dym razie firma AVER, której kartê posiadam, nowej wersji ani
sterowników ani programu nie wypu¶ci³a.

Pozdrawiam
Ewa