Re: Problem z g³osem

Autor: Tomy M. <tomy_m_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 13:05:46 MET DST

> W obecnej sytuacji nie wiem czy jechaæ jutro po ten izolator/separator
do
> DIPOLu. Nie jest to wielka suma, jednak trzeba jescze po¶wiêciæ czas na
> dojazd. Oczywi¶cie warto je¶li jest szansa, ¿e pomo¿e. Ale po Twoim
> ostatnim newsie ju¿ teraz nie wiem. Co mi radzisz?

Powiem Ci szeczerze ¿e je¶li by³ d¼wiêk a teraz go nie ma
to sprawa jest naprawdê tajemnicza ... Je¶li u¿ywasz
systemu Windows XP to z do¶wiadczenia wiem ¿e po tym
systemem dziej± siê ró¿ne tajemnicze rzeczy z kartami TV :-(((

Taki separator galwaniczny i tak powinna¶ kupiæ ...zw³a¶zcza
¿e antenê masz pod³±czan± generalnie do samego komputera
i warto j± odseparowaæ od ca³ego uk³adu antenowego w budynku
bo jesli jaki¶ idota zza ¶ciany "pu¶ci" 240 Volt na masê
kabla antenowego do s± du¿e szanse ¿e spali Ci siê ca³y komputer
zanim zadzialaj± bezpieczniki ...

Moze powinna¶ spróbowac pogrzebaæ trochê intensywniej w tym
programie do obs³ugi katy TV lub zmieniæ program na jaki¶
inny ... jest du¿o takich programów freewarowych !

U mnie wczesniej tego zak³ócenia nie obserwowa³em poniewa¿
nie ogl±da³em z tego transpordera ¿adynch kana³ów.

--
Tomy M.