Re: Problem z głosem

Autor: Ewa <ewa_at_ewa.com.pl>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 12:43:28 MET DST

Na wszelki wypadek sprawdziłam jeszcze raz. Niestety, na BBC Prime
głosu nie było.

Moje kabelki są następującej długości:
ściana - rozgałęziacz = 100 cm
rozgałęziacz - telewizor = 80 cm
rozgałęziacz - karta TV = ok. 6 m.
Używałam tak przez kilka miesięcy i wszystko było OK.
(Mam jeszcze zapasowy króciutki kabelek z zapasowymi końcówkami.)

Najczęściej nagrywam właśnie programy z BBC Prime, bo jest to
w tej chwili jedyny kanał, który nadaje część programów z napisami
po polsku. Doskonała rzecz przy nauce/doskonaleniu jez.angielskiego.

Inne kanały po prostu przeglądam robiąc coś przy komputerze i nagrywam
gdy jest coś ciekawego. Za "pośrednictwem" magnetowidu będzie to
utrudnione.

Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz. Gdy w trakcie prób nagrałam na chwilę
starszą wersję programu to chwilami głos na BBC Prime się pojawiał.
Ale całkowicie nie panowałam nad tym kiedy się pojawia, a kiedy znika.
Na ogół pojawiał się przy zmianie kanału z innego na BBC Prime.
Niestety nie rozwiązywało to sprawy nagrywania, bo po naciśnięciu Record
głos natychmiast znikał i program nagrywał się bez głosu.

W obecnej sytuacji nie wiem czy jechać jutro po ten izolator/separator do
DIPOLu. Nie jest to wielka suma, jednak trzeba jescze poświęcić czas na
dojazd. Oczywiście warto jeśli jest szansa, że pomoże. Ale po Twoim
ostatnim newsie już teraz nie wiem. Co mi radzisz?

Pozdrawiam
Ewa