Re: Problem z głosem

Autor: Ewa <ewa_at_ewa.com.pl>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 12:03:01 MET DST

> Myślałem ... myślałem ...myślałem
Dzięki, to bardzo miłe z Twojej strony. :-)

> ... spróbuj odkręcić od trójnika ten przewód który "leci" do
> telewizora a ten drugi wepnij z powrotem do karty telewizyjnej
> w komputerze i sprawx teraz ... jeśli będzie głos to muisz
> poexperymentowac z długością kabla do telewizora ...np skrócić
> go o 25 cm i powinno pomóc !!!
Taką próbę już zrobiłam (przez przypadek :-) przy zmianach,
o których pisałam w ostatnim (poprawionym) newsie.
Niestety, głosu nie było.
Ponadto nie rozumiem, dlaczego to się samo zmieniło.
Pomiędzy poniedziałkiem, kiedy było dobrze, a wtorkiem, kiedy już
głosu nie było, niczego nie zmieniałam. Nawet nie sprzątałam,
więc kabel nawet nie był poruszony.
Czy w Twoim przypadku z anteną satelitarną też "samo" się zepsuło?

Pozdrawiam
Ewa