Re: Problem z głosem

Autor: Tomy M. <tomy_m_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 11:40:10 MET DST

Myślałem ... myślałem ...myślałem i chyba odkryłem
przyczynę braku dźwięku na tym kanale pzy podłączeniu
anteny bezpośrednio do karty TV :-)

a przyczyna jest długość kabla antenowego doprowadzonego
do twojego telewizora !!! (działa ona pasozytniczo na tą
czestotliwośc ...tworzy się układ drgający -heterodyna która
wypromieniowuje sporą część sygnału ...tak mi sięwydaje bo
miałem podobny przypadek z rozgałęźnikiem i sygnałem z
anteny satelitarnej (kabel dodatkowy wycinał mi częstotliwość
transordera 10892 ...z TVP1 i TVP2 ...dokładnie jedną
częstotliwość !!! powyżej było OK poniżej też OK ...przelotka
nie tłumiała sygnału dopuki nie podłączyłem dodatkowego
kabla który nawet nie będąc nigdzie podłączony wycinał
tą częstotliwość ... zmieniłem trochę jego długość i przestał
sięzestrajać z resztą przewódów :-)

... spróbuj odkręcić od trójnika ten przewód który "leci" do
telewizora a ten drugi wepnij z powrotem do karty telewizyjnej
w komputerze i sprawx teraz ... jeśli będzie głos to muisz
poexperymentowac z długością kabla do telewizora ...np skrócić
go o 25 cm i powinno pomóc !!!

--
Tomy M.