Re: Pad karty muzycznej :(

Autor: w.p. <ptaku2_antyspam_at_tlen.pl>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 00:25:30 MET DST

On 2004-10-23, w.p. <ptaku2_antyspam@tlen.pl> wrote:

> 1) W 3M nie ma chyba innych kart niz Creative - na dwu stronach
> firm sprawdzalem - od gory do dolu jedna firma.
>
> 2) Czy mozna naprawic karte? Czy moge ja od razy wyrzucic na smieci
> (kurcze, albo jej odprawie zaduszki ).

Kurcze - jestem hepi :)
Uwierzy ktos ze padly mi sluchawki (swiezo zakupione,nagradzane za design i brzemienie
i bardzo polecane na sieci Philips HP890) !?

Dalem lewy kanał - gra dobrze, balans na prawy - gra dobrze.
Wycentrowany - kanały jak by się odejmowały + plus jakies
znieksztalcenia - nie wiem czemu mi sie skojarzylo ze smieciami z mp3
ktore czasami sa ledwo slyszalne....

Coż - polece oddac na naprawę gwarancyjną. Ale i tak uwazam ze te sluchawki są
super. Będę próbował do skutku :)

--
"E tam..."
 w.p.