Re: [Karta graficzna] Jaka wybrac?

Autor: ::: Solana :-) <solanasun_no-spam__at_hotmail.com>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 23:29:56 MET DST

klimecki wrote:

> nie pobiera za duzo
> energii (pewnie za poteznego zasilacza w swoim kompie pod p3 nie masz, a
> nowe karciochy graficzne maja spore wymagania pod tym wzgledem).

Noo, tu mnie nieco zalamales. O tym nie pomyslalam.

> Co do gier
> i pracy na tym kompie sugeruje zainstalowac dwa systemy tak by mozna bylo
> wybierac przy starcie kopma: dla dzieci win98 do gierek, dla Ciebie do pracy
> win2k.

OK, sluszna uwaga! Tylko, ze niestety ostatnio bawilam sie w 3 rozne
systemy na jednym dysku pare lat temu. Nie wiem, czy sobie poradze.
Win2K mialam kiedys zainstalowany, i musialam z niego zrezygnowac, bo
nie potrafilam skonfigurowac sieci :-(

Ok, dzieki serdeczne!
magda