Re: [Karta graficzna] Jaka wybrac?

Autor: klimecki <dziedzwiedz_at_gazeta.pl>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 20:07:33 MET DST

u mnie (p3 700 512MB ramu i815) zostawilem sobie radka7000 (bo oryginalny
ati i tv out mnie zadowala) jednak jakis czas temu testowalem to z radkiem
9200 64MB (ta karta bywa jeszcze w sklepach) i powiem, ze sporo gierek
(wlasnie nie najnowszych, ale juz wymagajacych t&l i rekomendowanych procach
rzedu 1Ghz), przy kontroli detali i rozsadnej rozdzialce (800x600) chodzilo
calkiem przyjemnie. Dlatego ten wybor wydaje mi sie dosc dobry, cenowo karta
tez nie jest droga, w odroznieniu od nvidii ladniejszy obraz, na gwarancji
(w odroznieniu od uzywanych GeForce i innych radkow), nie pobiera za duzo
energii (pewnie za poteznego zasilacza w swoim kompie pod p3 nie masz, a
nowe karciochy graficzne maja spore wymagania pod tym wzgledem). Co do gier
i pracy na tym kompie sugeruje zainstalowac dwa systemy tak by mozna bylo
wybierac przy starcie kopma: dla dzieci win98 do gierek, dla Ciebie do pracy
win2k. Ja rozumiem, ze xp jest nowy [i ladny:)] i na p3 zadziwiajaco szybko
wstaje, jednak kopa ma (wg mnie a zdazalo mi sie na roznych cadach,
programach do obrobki video itp, office pracowac) gdy pod blacha siedzi z
1.5GHz. No i win2k postrzegam jako stabilniejszy. Na konfiguracji zblizonej
do Twojej smiga, wiec Ty tez powinnas byc zadowolona.
pozdrawiam
kp
ps. matrox fajne karty, jednak w grach zadnej rewelacji, obraz zyleta, ale w
3d Nvidia bije je na glowe. Do pracy (cad, grafika 2d) owszem.