Re: [Karta graficzna] Jaka wybrac?

Autor: klimecki <dziedzwiedz_at_gazeta.pl>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 08:03:41 MET DST

> Noo, tu mnie nieco zalamales. O tym nie pomyslalam.
mozesz to poznac (nie na 100%) po tym jak wielki jest kaloryfer na chipsecie
karty graficznej, czy jest na niej wiatrak, czy sa radiatorki (czyli male
kaloryferki) na pamieciach.
Ten ognisty pobor mocy ujawnia sie przy grach, jednak w porownaniu do
starych kart (jak ten rage128) juz na wstepie nowe chipy sa czesto dosc
cieple (pobor mocy). No i zawsze jest tez instrukcja do karty graf (power
consumption).

> OK, sluszna uwaga! Tylko, ze niestety ostatnio bawilam sie w 3 rozne
> systemy na jednym dysku pare lat temu. Nie wiem, czy sobie poradze.
> Win2K mialam kiedys zainstalowany, i musialam z niego zrezygnowac, bo
> nie potrafilam skonfigurowac sieci :-(
instalujesz 98, postem stery graficzno/muzyczne/direct x -slowem
doprowadzasz do uzytecznosci, wrzucasz plyte z win2k, wybierasz opcje z
pozostawieniem sytemu ktory juz jest na dysku i po sprawie. Przy kazdym
wlaczeniu pc bedziesz miec do wyboru 2opcje. Mozesz nawet ktoras partycje
zmienic na ntfs tak by dzieci z poziomu win98 nie mogly Ci tam czegos
pokasowac (nie bedzie widoczna pod stara winda), widoczne w obu systemach
musza byc fat32. Co do ustawien sieciowych win2k to nie sa, moim zdaniem,
trudniejsze od xp. Mysle tez ze ten system jest nieco spokojniejszy nic xp,
u mnie potrafi przez miesiac byc jedna sesja bez wylaczania pc, w stosunku
do sieciowosci 98 to zupelnie nie ma porownania, bije go na glowe.
pozdrawiam
kp