Re: Zestaw...

Autor: Raph <neo_n__at_fuck.you.spammers.poczta.onet.pl>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 22:43:42 MET DST

Blesso on 2004-10-23 at 21:41:59 wrote:

> do kompa w ktorym prawie nic nie ma ?
> eeee -przesada

Dam badziewny zasilacz i jak sie spali to moze pociagnac za soba to nic
co jest w kompie. Na zasilaczu sie nie oszczedza.

> Procek - Barton by sie przydal (tylko dla kogo?- dla dzieciakow i
> rodzicow grajacych w pasjansa?)

Wiesz - moga zechciec zagrac w cos lepszego, ale chyba ten procek i tak
wystarczy... :-)

> Drukarke i skaner moze im wybij z glowy ( i tak jesli to rodzinka "
> zielona "to zeskanuaj sobie 10 fotek i sie skonczy obsluga
> zaawansowanych urzadzen. a zawsze mozesz im powiedziec ze dokupic
> nie jest problem

Chca miec wszystko. Poza tym nie wspomnialem, ze chyba ojciec ma jakas
mala firme, chociaz pojecia nie mam czy mu komp bedzie potrzebny.

> to mowisz ze taka zwykla rodzinka kupuje kompa za 5k zl ?
> alez normalnosc w Polsce nastala ;)

Powiem tylko, ze kaska nie jest w calosci ich...
Ech - sam bym sobie sprzet zmienil, a kasy ni ma. :-( Mam chrapke
wlasnie na takiego Epoxa i Sound Strom. Jeszcze jakies glosniczki 5.1.
:-)

> ten Soundstrom to tez przesada ;) nowe Adi /CMI czy Via vinyl gorzej
> nie graja

E tam. Soundstorm rulez! :-)

--
 //Rafal "Raph" Grzegorek//**GSM: IDEA: 508... (permission required)*
 E-mail: neo_n_wytnij@to.poczta.onet.pl**GG: 3307817**Tlen: raph007**