Re: plyty VERBATIM AZO

Autor: Smoq <smoq__at_WYTNIJTO.poczta.onet.pl>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 02:22:50 MET DST

Użytkownik "Bartosh" <kuka_b1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:clc3s3$qr2$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Uzytkownik "azbest" <adamzz5@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
> za nie
Uzywalem takich, kupilem w sumie kilkadziesiat. Sa do bani, po paru m-cach
problemy z odczytem, glownie w sprzecie audio, ale nie tylko. Moja wieza
czytajaca mp3 ma z nimi notoryczne problemy.

> Wydaje mi sie ze dosyc dobre to 'Media Store'.
Syf. Od razu sa problemy z odczytem w sprzecie audio.

Uzywam w zasadzie wylacznie Dysany, TDK i Sony. Setki nagranych plyt (filmy,
mp3) i raz czy dwa zdarzyl sie problem z odczytem plyty nagranej kilka lat
temu.

Pozdrawiam

Smoq