Re: Czy AMD w notebooku, to dobry wybór?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 23:17:40 MET DST

marcin.d wrote:

> Otoz to, mam notebooka HP z procesorem AMD i sprawuje sie naprawde cudownie!
> I choc widzialem w sklepach notebooki jakich dziwnych firm ktore mialy
> podobna konfiguracje do mojego a byly o kilka setek tansze, to naprawde
> polecam kupienie sprzetu markowego. Poczatkowo chcialem kupic IBM ale akurat
> sie skonczyly i wybralem HP na AMD
> Goraco polecam, moim zdaniem warto

Dlaczego warto ? Jak długo trzymają baterie, jak wygląda mechanizm
zarządzania energią (wrażenia), czy w czasie pracy włącza się jakiś
dodatkowy wentylator ? Jak z kompatybilnością czy też dostępnością kart
microPCI, które np. są dedykowane do Centrino ?

pozdrawiam

--
Rafał Łukawski
http://www.lukawski.pl/