Re: Problem z g³osem

Autor: Ewa <ewa_at_ewa.com.pl>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 20:27:33 MET DST

Dziêki.
Rozumiem, ¿e radzi³by¶ mi to zainstalowaæ.
Nie dalej jak przedwczoraj dzwoni³am do firmy DIPOL w W-wie
w tej sprawie. Pan, który odebra³ telefon powiedzia³, ¿e maj±
izolator galwaniczny za oko³o 23 z³, ale twierdzi³, ¿e to na
pojawiaj±ce siê czasami zak³ócenia d¼wiêku nie pomo¿e.
Twierdzi³, ¿e gdyby przyczyn± tych zak³óceñ by³a kablówka,
to zak³ócenie by³oby ca³y czas.
Ja siê na tych sprawach nie znam, ale z tego co czyta³am
w Internecie, nawet na ich stronie:
http://www.dipol.com.pl/sklep/r48606.htm
to taki izolator powinien pomóc w³a¶nie przy takich zak³óceniach
jak moje.

Pozdrawiam
Ewa