Re: Problem z g³osem

Autor: Ewa <ewa_at_ewa.com.pl>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 17:47:37 MET DST

Dziêki za odpowied¼.

> Czy w ustawieniach karty nie zmienilas standardu fonii na B/G? Powinno byc
> D/K (podnosna 6,5 MHz) lub Stereo NICAM (podnosna 5,85 MHz).
Nie.

Ju¿ dwa razy instalowa³am program od nowa. I nic.
Zainstalowa³am nawet bardzo wczesn± wersjê programu, z zupe³nie
innym interfacem. Przez króciutk± chwilê by³ g³os na tym kanale.
Ale po chwili znikn±³.
Odinstalowa³am tak¿e program teoretycznie nie maj±cy nic wspólnego
z kart± TV, który w miêdzyczasie zainstalowa³am. To te¿ nie pomog³o.
Zrobi³am równie¿ przywrócenie systemu do poniedzia³ku. I te¿ nic.

Zupe³nie nie wiem co robiæ. Czym rózni siê ten kana³ od innych, ¿e tylko
na nim nie ma g³osu przy odbiorze z komputera?

Pozdrawiam
Ewa