Re: Jaka p³yta

Autor: Maciek Mis <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 22:57:36 MET DST

> Jak kto¶ siê zna na komputerach to przejmuje siê wydajno¶ci± komputera a nie
> megahercami. Ci, co siê nie znaj± musz± mieæ jak najwiêcej centymetrów,
> pardon, megaherców.
no wlasnie jak sie ktos zna! teraz coraz wiecej ludzi kupuje sprzet i sa
wsrod z nich tacy co nie maja pojecia o kompach.
> Nie s³ysza³em te¿, ¿eby AMD podawa³o, ¿e Athlon 3000+ dzia³a na 3000 MHz.
chyba nigdy nie widziales jak u nas w Polsce sprzedaje sie komputery
> Jak widzisz Intel te¿ ju¿ siê przesta³ chwaliæ megahercami. Wiesz dlaczego?
> Bo wkrótce usun± Pentium 4 i zast±pi± go od¶wie¿oym Pentium III pod inn±
> nazw±, równie szybkim co Pentium 4, ale o du¿o ni¿szych czêstotliwo¶ciach. I
> co wtedy powiesz?
naprawde? ale mnie tym zaskoczyles ;-) ale chyba go nie zastapia
odswiezonym AMD?

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660