Re: Jaka p³yta

Autor: Bernard <Bernard_at_somewhere.net>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 22:10:26 MET DST

"Maciek Mis" <foto.amatorDOD@interia.pl> wrote in message
news:cl8ngt$ih$1@atlantis.news.tpi.pl...
>to jest oklamywanie wystarczy przegladnac archiwum grupy zeby sie o tym
>przekona. ludzie kupuja co innego a w domu jak zaczynaja sie przygladac to
>okazuje sie ze maja co innego. uwazam ze jest to chwyt marketingowy na
>ludzi ktorzy sie nie znaja na komputerach.

Jak kto¶ siê zna na komputerach to przejmuje siê wydajno¶ci± komputera a nie
megahercami. Ci, co siê nie znaj± musz± mieæ jak najwiêcej centymetrów,
pardon, megaherców.

Kupi³em Athlona 64 3000 i mam dok³adnie to, co kupi³em, czyli Athlona 64
3000.

Nie s³ysza³em te¿, ¿eby AMD podawa³o, ¿e Athlon 3000+ dzia³a na 3000 MHz.

Jak widzisz Intel te¿ ju¿ siê przesta³ chwaliæ megahercami. Wiesz dlaczego?
Bo wkrótce usun± Pentium 4 i zast±pi± go od¶wie¿oym Pentium III pod inn±
nazw±, równie szybkim co Pentium 4, ale o du¿o ni¿szych czêstotliwo¶ciach. I
co wtedy powiesz?