Re: Problem z geometria w Iiyama Master Pro 455

Autor: danonwoj <wdaniun_at_MAPSo2.pl>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 22:17:48 MET DST

znam odpowiedzi na parę pytań:
- "ciepłota kolorów"-różne opinie, ale niby czym niższa tym kolory bardziej
odzwierciedlają rzeczywistość - ustaw 6500K;
- odległość oczu od monitora w każdym przypadku 40-60 cm. Górna krawędź
ekranu ma być prostopadła do linii wzroku równoległej do ziemi.
- co do geometrii mam iiyama 17" i też minimalnie jest taki kształt U, ale
minimalnie...
- mam contrast 80, brightness 74, ale mam inny monitor;
- do ustawień, to chyba Nokia Monitor Test
pozdrawiam,
<WojtaS>
p.s. kupiłeś leżak magazynowy czy nówkę?