Problem z geometria w Iiyama Master Pro 455

Autor: Grzegorz \ <hammet_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 14:37:38 MET DST

Witam serdecznie

Od wczoraj jestem posiadaczem wspomnianegow temacie monitora. Moj problem
jest nastepujący:
Pozioma linia w gornej czesci ekranu- np. pasek pod ktorym wpsije sie adres
w IE, jest trosze w ksztacie litery U. Nie jest to bardzo duze
odchylenie,ale jest. Dlugo siedzialem nad ustawieniami, ale nic tego nie
jest w stanie poprawic (albo nie potrafie tego ustawic).

1. Znacie moze jakis programik, na ktorym latwiej byloby mi to ustawic (o
ile jest taka mozliwosc)?

2. Jaka powinna byc odleglosc glowy od monitora 19", po przesiadce z 15" na
19",pracuje teraz w 1280x1024 85 Hz i z odleglosci 1 metra mam problemy z
odczytaniem np. nazw plikow. Aczkolwiek nie chce stracic oczu:),tak wiec mam
na mysli taka rozsadna odleglosc, zeby oczy za bardzo nie bolaly.

3. Jesli ktos posiada takowy monitor, to prosze o jego ustawienia Contrast i
Brightness (ile % ma ustawione)

4. Na jaka warotosc ustawic Color temp. (1. Color 1:9300K, 2.Color 6500K,
3. Color :5000K, 4 sRGB,5. User color)?

5. Czym jest opcja H-Convergance ? i na jaka opcje na ustawic?

Troszke sie rozpisalem, dziekuje wszystkim za pomoc, jesli taka otrzymam

Pozdrawiam serdecznie
HAMMET