Re: Problem z geometria w Iiyama Master Pro 455

Autor: Grzegorz \ <hammet_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 22:32:34 MET DST

Dzieki za odpowiedzi.

Zostawie jednak "cieplote kolorow" na 9300,jakos bardziej mi sie podoba.
Odleglosc od monitora juz zmniejszylem.
Tego "u" dalej nie potrafie sie pozbyc, chyba tak juz musi zostac, jest to
roznica mniej wiecje 2 mm, ale jakos mi to przeszkadza:).
Teraz martwi mnie cos innego, mianowicie dwie poziome linie- widoczne na
bialym tle. Z tego co sie dowiedzialem, te te monitory tak maja i nie jest
to wina "jednostki", a moze sie myle?

Kupilem nowke, tzn. znajomy ktory ma sklep sprowadzil z hurtowni, monitor
byl oryginalnie zapakowany itp. ale jak dlugo lezal w magazynie to nigdy sie
nie dowiem.

Pozdrawiam
HAMMET