Re: Procesory Intel vs. AMD kwestia kompatybilności

Autor: Maciej \ <tp.sa_at_wp.pl>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 21:44:47 MET DST

Wojtek wrote:
> Ale tu chodzi o sse2 i sse3, a sse3 to juz chyba athlony nie maja. Ok

Sse2 ani sse3 (ktorego nie maja wszystkie p4) nie jest wymagane, sse2 jest
dostepne na athlonach64, sse3 przy zwyklej pracy raczej specjalnie nic nie
przyspieszy a przy kodowaniu zalezy czym i do czego kodujesz.

> moze jesli ten adobe dzoala na athlonie akims cudem to chodzilo mi o

Dziala "jakims cudem".

> pokazanie problemu. Nawet jesli sie uruchomi to juz na pewno szybkosc
> pracy nie jest ta sama, gdy sa wykorzystywane sse3 to dla innych
> procesorow jest pisany soft inaczej, zreszta intel sporo forsy

To znaczy ze dla p4 northwood premiere jest pisany inaczej?:) no takie
rzeczy...

> inwestuje w takie rozwiazania nie pochwalam tego ale tak jest. Sam

Dlaczego odnosze wrazenie ze pochwalasz "to" pomimo iz nie widzisz
znaczacych korzysci?:)

> chcialem kupic athlona 64 no ale musze kupic p4 bo jest to lepsze
> rozwiazanie

Tak, jasne, oczywiscie, zaczyna sie tu robic forum onetu gdzie nagle
wypowiadaja sie specjalisci z danej dziedziny z rewolucyjnymi odkryciami,
ktore wstrzasaja swiatem.

--
  _ _ ___ ___  | Maciej "yaq" tp.sa@wp.pl