Re: Procesory Intel vs. AMD kwestia kompatybilności

Autor: Wojtek <wojtas82_at_poczta.wp.pl>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 20:57:39 MET DST

Użytkownik "Maciej "yaq"" <tp.sa@wp.pl> napisał w wiadomości
news:4177cc47$1@news.home.net.pl...

> Panie Wojtku, ten sam adobre premiere nie odpali na p2, ale nie dlatego ze
> p2 jest produkcji amd ale dlatego ze nie ma sse - ktore posiadaja
> wszystkie athlonyXP i nowe durony - wiec w czym problem?

Ale tu chodzi o sse2 i sse3, a sse3 to juz chyba athlony nie maja. Ok moze
jesli ten adobe dzoala na athlonie akims cudem to chodzilo mi o pokazanie
problemu. Nawet jesli sie uruchomi to juz na pewno szybkosc pracy nie jest
ta sama, gdy sa wykorzystywane sse3 to dla innych procesorow jest pisany
soft inaczej, zreszta intel sporo forsy inwestuje w takie rozwiazania nie
pochwalam tego ale tak jest. Sam chcialem kupic athlona 64 no ale musze
kupic p4 bo jest to lepsze rozwiazanie