Re: Procesory Intel vs. AMD kwestia kompatybilności

Autor: Bernard <Bernard_at_somewhere.net>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 21:58:56 MET DST

"Wojtek" <wojtas82@poczta.wp.pl> wrote in message
news:cl90rn$gqf$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Ale tu chodzi o sse2 i sse3, a sse3 to juz chyba athlony nie maja. Ok moze

Gorzej. Nawet Pentium 4 nie mają SSE3, przynajmniej te starsze niż pół roku,

> jesli ten adobe dzoala na athlonie akims cudem to chodzilo mi o pokazanie
> problemu. Nawet jesli sie uruchomi to juz na pewno szybkosc pracy nie jest
> ta sama, gdy sa wykorzystywane sse3 to dla innych procesorow jest pisany

Czy wiesz co to jest SSE3 i czym się różni od SSE2?

Ja wiem i mogę z czystym sumieniem napisać, że nie mato prawie żadnego
znaczenia. Nikt rozsądny nie napisze programu, który nie działa na Pentium 4
w modelu starszym niż Prescott, bo dopiero w Prescott wrzucono SSE3.

> soft inaczej, zreszta intel sporo forsy inwestuje w takie rozwiazania nie
> pochwalam tego ale tak jest. Sam chcialem kupic athlona 64 no ale musze
> kupic p4 bo jest to lepsze rozwiazanie

Do ogrzewania pokuoju z całą pewnością Poza tym nie jestem w stanie sobie
wyobrazić tego, w czym Pentium 4 jest lepszy. Brak możliwości pracy
64-bitowej i dużo wolniejsza współpraca z pamięcią oraz dużo wyższy pobór
mocy to moim zdaniem nie są zalety.